FAQ - Dažniausiai užduodami klausimai

Pristatymas, Iš kur siunčiate siuntas?:

Esame tikra slovakų komanda, tačiau dėl teisinių priežasčių buvome priversti persikelti į Čekiją. Todėl visi užsakymai išsiunčiami iš Čekijos, tačiau mūsų sandėlis yra vos už kelių kilometrų nuo Slovakijos sienos. Todėl nereikia nerimauti – pristatymas neužtruks ilgiau. Siuntas į Slovakiją išsiunčiame kasdien, net ir ne sezono metu.

Reklamacija, Kada man bus grąžinta suma už reklamaciją?:

Pinigus už patvirtintą pretenziją grąžiname per 30 darbo dienų nuo jos gavimo ir patvirtinimo.

Bendroji informacija ir blogas, Kokias apmokėjimo galimybes siūlote?:

Gali pasirinkti vieną iš šių apmokėjimo būdų:

Atsiskaitymas pristatymo metu (grynaisiais): Mokėsi kurjeriui atsiimdamas prekes.

Apmokėjimas kortele (CardPay): Greitas ir saugus atsiskaitymas internetu per CardPay sistemą, kuri palaiko daugumą populiarių mokėjimo kortelių.

Bankinis pavedimas: Apmokėjimas bankiniu pavedimu į mūsų sąskaitą. Po užsakymo pateikimo atsiųsime tau visą reikiamą informaciją, o apdorojimas gali užtrukti 1–2 darbo dienas.

Pasirink tau patogiausią mokėjimo būdą!
Daugiau informacijos rasi https://www.ekopiro.lt/apmok-jimo-ir-pristatymo-informacija/

Kontaktai, Kodėl turėčiau bendrauti su pokalbių robotu?:

Skirtingai nei kitos įmonės, kurios prekiauja stabiliai ištisus metus, mūsų pagrindinis pardavimų laikotarpis trunka vos mėnesį ar du.

Būtent per šį laikotarpį visi nori pirkti pirotechniką – kuo greičiau ir geriausia nedelsiant.

Mūsų klientų aptarnavimas tiesiog negali apdoroti tokio milžiniško skambučių srauto ar akimirksniu atsakyti į šimtus el. laiškų.
Nors ir norėtume sezono metu pasamdyti daugiau žmonių, po sausio jiems vėl neturėtume darbo.

Todėl nusprendėme savo laiką ir energiją skirti AI pokalbių robotui, kuris gali atsakyti į 95 % tavo klausimų vos per kelias sekundes!

Išbandyk jį ir įsitikink pats!

Siųsti el. laišką

Pristatymas, Koľko dní trvá kým sa mi doručí balík / objednávka ?:

Doprava balíka trvá v priemere 5 až 7 dni. Objednávky uhradené kartou online sa spracovávajú okamžite, čo znamená že ak si zvolíš tento druh platby, objednávka ti môže byť doručená skôr.

Pristatymas, Kur galiu rasti kurjerio telefono numerį?:

Norėdami gauti kurjerio telefono numerį, turite susisiekti su siuntų pristatymo tarnyba. Siuntos numerį bei pristatymo tarnybos pavadinimą rasite užsakymo sekimo puslapyje, patvirtinimo el. laiške arba jums gali padėti mūsų pokalbių robotas.

Apie mus, Ar esate Slovakijos įmonė?:

Nors istoriškai esame Slovakijos įmonė ir visi mūsų darbuotojai yra slovakai arba žmonės, gyvenantys Slovakijoje, dėl teisinių priežasčių buvome priversti persikelti iš Slovakijos į Čekiją. Todėl siuntas siunčiame iš Čekijos ir šiuo metu veikiame kaip „čekų“ įmonė.

Pristatymas, Kokia yra pristatymo kaina?:

Užsakymams virš 300 EUR pristatymas NEMOKAMAS!

Pristatymo į namus kaina prasideda nuo 8,90 €/ su PVM**
Siunta – pristatymas į nurodytą adresą per 5–7 darbo dienas

Daugiau informacijos rasi https://www.ekopiro.lt/apmok-jimo-ir-pristatymo-informacija/.

Kontaktai, Koks yra klientų aptarnavimo kontaktas?:

Į tavo klausimus greičiausiai atsakys mūsų pokalbių robotas!

Vis dėlto mielai pateiksime mūsų kontaktus:

+421 910 663 005 – pasiekiami darbo dienomis nuo 9:00 iki 16:00
info@ekopiro.lt

Kontaktai, Koks yra jūsų el. paštas?:

Į tavo klausimus greičiausiai atsakys mūsų pokalbių robotas!

Vis dėlto mielai pateiksime ir el. pašto adresą mūsų klientų aptarnavimui: info@ekopiro.lt.

Kontaktai, Ar turite didmeninių kainų sąrašą?:

Jei jus domina mūsų pirotechnika ir vakarėlių prekės geriausiomis didmeninėmis kainomis, susisiekite su mumis sales@ekopyro.sk.

Teisinė informacija, Kada ir kur galima naudoti pirotechnikos priemones?:

Pirotechnikos naudojimą reglamentuojantys teisės aktai kiekvienoje šalyje skiriasi. Todėl rekomenduojame susipažinti su vietos teisės aktais.

Pavyzdžiui, Čekijoje F1, F2, F3, P1 ir T1 kategorijų pirotechnikos priemones galima naudoti visus metus be apribojimų.

Teisinė informacija, Ko reikia norint įsigyti profesionalių pirotechnikos priemonių F4, T2 ir P2?:

Paleidėjo licencija. Licenciją galima gauti baigus maždaug savaitę trunkančius mokymus ir išlaikius egzaminą.

Neturint paleidėjo licencijos negalima įsigyti profesionalių F4, T2 ir P2 kategorijų pirotechnikos priemonių.

Produktai, Kur galima įsigyti „Profi“ pirotechnikos priemonių F4 ir T2, P2?:

Tikrai ne mums,

Profesionalūs pirotechnikai žino, kur įsigyti tokių pirotechnikos priemonių.
Mėgėjai tokių pirotechnikos priemonių negauna.

Produktai, Ar taip pat siūlote profesionalias F4, T2 ir P2 kategorijų pirotechnikos priemones?:

Mes neturime, neturėjome ir niekada neturėsime.

Nuo pat įkūrimo pradžios mūsų svetainėje buvo prekiaujama tik pirotechnikos priemonėmis, parduodamomis be recepto, t. y. F1, F2, F3, P1 ir T1 kategorijų pirotechnikos priemonėmis.

Apie mus, Kiek laiko „Ekopiro“ yra rinkoje?:

Mūsų svetainė ekopyro.sk buvo įkurta 2013 m. kaip nedidelė šeimos parduotuvė, turinti parduotuvę vaizdingame Blatnicos kaime. Rinkoje veikiame jau 11 metų, palaipsniui dėl teisinių priežasčių sandėlius perkėlę į Martiną, o galiausiai - į Čekiją. Šiuo metu prekiaujame beveik visose Europos šalyse ir turime dešimtis tūkstančių patenkintų klientų.

Jei norite daugiau sužinoti apie mūsų istoriją, spustelėkite [čia] (https://www.ekopiro.lt/apie-mon/).

Apie mus, Kodėl Ekopiro ? Ar jūsų pirotechnika yra ekologiška?:

Pavadinimas „Ekopiro“ kilo iš santrumpos „ekonominė ir pirotechnika“. Todėl tai nebuvo ekologinė pirotechnika.

Pirotechnika savaime nėra ekologiška, neapsigaukime. Tačiau augant mūsų visuomenei, didėja ir jos atsakomybė visuomenei bei aplinkai. Todėl netrukus pristatysime planą, kaip ir „Eko“ padaryti ekologišką. Ir nesijaudinkite, mes pažadame, kad nebus jokio ekologinio plovimo !

Apie mus, Ar saugu apsipirkti „Ekopiro“ svetainėje ?:

Žinoma, tai įrodo mūsų „Instagram“, kuriame turime daugiau nei dešimt tūkstančių sekėjų, taip pat šimtai atsiliepimų „Google“ žemėlapiuose.

Jei vis dar mumis nepasitikite, galite, žinoma, užsisakyti iš mūsų siuntinį išsiuntimu ir sumokėti, kai siuntinys atkeliaus į jūsų namus.

Kontaktai, Ar turite socialinių tinklų?:

Žinoma, mes esame moderni įmonė, turinti AI pokalbių robotą – kaip gi galėtume neturėti socialinių tinklų:

Instagram
Tiktok
Facebook
X (Twitter)
Youtube

Produktai, Kada produktas XY vėl bus prieinamas?:

Jei jus domina XY gaminio prieinamumas, nedvejodami kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo skyrių telefonu arba el. paštu. Mūsų komanda yra čia dėl jūsų ir padarys viską, kad jūsų užklausa būtų išnagrinėta kuo greičiau. Greitai pateiksime jums naujausią informaciją, kad žinotumėte, kada gaminys vėl bus prieinamas.

Produktai, Kaip naudoti produktą XY?:

Jei reikia pagalbos naudojant mūsų produktus, nedvejok susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi telefonu arba el. paštu. Esame čia tam, kad suteiktume visą reikalingą informaciją ir padėtume kuo greičiau išspręsti tavo klausimus.

Artimiausiu metu taip pat planuojame parengti vaizdo instrukcijas, kurios dar labiau palengvins mūsų produktų naudojimą.

Užsakymas ir jo būsena, „Kur yra mano siunta?:

Jei reikia informacijos apie tavo siuntą, drąsiai kreipkis į mūsų klientų aptarnavimą telefonu arba el. paštu. Mielai padėsime sužinoti, kur tavo siunta šiuo metu yra, o jei reikės, atsiųsime tau ir nuorodą į jos sekimą, kad visada galėtum būti informuotas/-a apie naujausią būseną.

Užsakymas ir jo būsena, Kodėl negavau užsakymo patvirtinimo?:

Jei negavai užsakymo patvirtinimo, patikrink, prašau, ir šiukšlių (spam) aplanką – kartais mūsų laiškai ten netyčia patenka.

Patvirtinimą siunčiame tik tada, kai mūsų klientų aptarnavimas apdoroja užsakymą. Jis dirba įprastu darbo laiku, tad patvirtinimas gali atkeliauti tik kitą darbo dieną po užsakymo pateikimo.

Jei turi kokių nors klausimų, drąsiai susisiek su mumis!

Užsakymas ir jo būsena, Ar galiu pakeisti mokėjimo būdą?:

Mokėjimo būdą gali pakeisti, jei užsakymas yra būsenoje „laukiama apmokėjimo“. Tiesiog susisiek su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi, ir mes mielai padėsime tau atlikti pakeitimą!

Užsakymas ir jo būsena, Kodėl mano užsakymas buvo atšauktas?:

Tavo užsakymas galėjo būti atšauktas, jei anksčiau neatsiėmei siuntos iš mūsų el. parduotuvės arba kelis kartus neatsakei į mūsų klientų aptarnavimo telefono skambučius.
Jei turi klausimų dėl atšaukto užsakymo, nedvejok susisiekti su mumis – mielai viską paaiškinsime.

Apie mus, Kas įkūrė Ekopyrą?:

Ar patikėsi, ar ne – Ekopyrą įkūrė tuomet dar jaunas paauglys Maťo, turėjęs viziją sutaupyti žmonėms pinigų ir kartu pasiūlyti kokybišką pirotechniką, o ne tik pigias alternatyvas.

Šią viziją jis jau įgyvendina kartu su visa komanda jau 11 metų, o Ekopyro išplito ne tik regionuose ir kaimyninėse šalyse, bet ir visoje Europoje!

Daugiau apie istoriją gali sužinoti čia https://www.ekopiro.lt/apie-mon/

Slapukų nustatymai